Klonowa opowieść 1. Nasza obietnica dla Maple Story Wysyłanie Mesos to 8 minut-24 godziny. 2. Po dokonaniu zapłaty skontaktuj się z naszą pomocą online. zorganizujemy z Tobą licytację twarzą w twarz w grze. 3. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, najpierw zapoznaj się z FAQ. Jeśli Twoje pytania nie znajdują się na stronie z często zadawanymi pytaniami, możesz skontaktować się z nami w dowolny sposób, wpisując się na stronie. 4.Wszystkie wirtualne waluty, usługi powerleveling, które sprzedajemy, są dokonywane ludzką ręką. Ewentualne zakończenie konta podczas korzystania z nielegalnego levelowania lub nielegalnie pozyskanego złota MapleStory to darmowa, 2D, przewijana z boku gra online typu MMO opracowana przez południowokoreańską firmę Wizet. Niektóre wersje gry są dostępne dla określonych krajów lub regionów, a każda z nich jest publikowana przez różne firmy, takie jak Wizet i Nexon. Chociaż granie w grę jest bezpłatne, pojawienia się postaci i ulepszenia gry można kupić w Cash Shopie za pomocą prawdziwych pieniędzy. MapleStory ma łącznie ponad 50 milionów kont abonenckich we wszystkich swoich wersjach. MapleStory North America (Global), dla graczy głównie w Ameryce Północnej i poza Wschodnią Azją, Azją Południowo-Wschodnią i Europą, ma ponad trzy miliony graczy. W grze gracze podróżują po Maple World, pokonując potwory i rozwijając umiejętności i zdolności postaci, jak to jest typowe w grach fabularnych. Gracze mogą wchodzić w interakcje z innymi na wiele sposobów, na przykład przez czatowanie, handel i granie w minigry. Grupy graczy mogą łączyć się w grupy, aby polować na potwory i dzielić się nagrodami. Gracze mogą również dołączyć do gildii, aby łatwiej się ze sobą komunikować. Podobnie jak większość gier MMORPG, rozgrywka polega na odkrywaniu lochów i walce z potworami w czasie rzeczywistym. Gracze walczą z potworami i pełnymi zadaniami, zdobywając w grze walutę o nazwie Mesos, punkty doświadczenia (EXP) i różne przedmioty. Gracze mogą zabijać potwory w pojedynkę, lub mogą utworzyć drużynę z maksymalnie sześcioma postaciami. Łup jest dzielony w oparciu o względne obrażenia i poziom postaci w drużynie, a więcej przyznawane jest członkom wyższego poziomu. MapleStorys 2D przewijający punkt widzenia bardziej przypomina grę platformową niż typowe środowisko 3D lub odgórną perspektywę innych gier, takich jak Guild Wars lub Mu Online. Sterowanie w grze odbywa się za pomocą klawiatury i myszy. Klawiatura jest używana do wielu funkcji gry, a wiele z nich można zmienić w zależności od potrzeb użytkowników. Mysz służy głównie do wyzwalania postaci spoza gry (NPC) i manipulowania przedmiotami. Znaki MapleStory istnieją w światach lub serwerach. Gracze mogą tworzyć wiele postaci w każdym świecie. Każdy świat, podobny pod względem treści między sobą w tej samej wersji, jest podzielony na co najwyżej dwadzieścia kanałów, spośród których znaki mogą swobodnie się przełączać. Możliwość przeniesienia całych postaci między światami została dodana w grudniu 2007 r. Do GlobalMS. Ta funkcja ma jednak ograniczenia. transfer mezonów jest ograniczony do 1 miliona, a gracze nie mogą przenieść się do najnowszego świata. goldicq oferuje naszym klientom najtańsze mapy Maple Story Mesos lub Maplestory Mesos. Ceny obniżyły się o 20, a kolejne złoto za darmo z zamówieniem. Nigdzie nie możesz znaleźć tak wspaniałej oferty Dołącz do nas i zdobądź swoje Maple Story Mesos i Maplestory Mesos. Miej oko na naszą specjalną wyprzedaż codziennie :) Oto najlepsze miejsce dla graczy Maple Story, którzy kupią twoje Maple Story Mesos amp Maplestory Mesos. Jesteśmy profesjonalną stroną internetową do sprzedaży Maplestory Mesos Maple Story Mesos. Oferujemy tylko najniższą cenę za Maple Story Mesos i najlepszą obsługę, jesteśmy 247 online, jeśli masz jakiekolwiek problemy z zakupem Maple Mesos. możesz się z nami skontaktować w każdej chwili, a my postaramy się jak najlepiej rozwiązać twoje problemy. Nasz slogan: Najtańsza cena, szybka dostawa, najlepsza usługa 1. Nasza obietnica dla Maple Story Gold, przedmioty, wysyłanie kont jest w 8 minutach 24 godzin. 2. Wypełnij swoją nazwę postaci (w nazwie gry) i sposób kontaktu podczas składania zamówienia. 3. Po dokonaniu zapłaty skontaktuj się z naszą pomocą online. zorganizujemy z Tobą licytację twarzą w twarz lub wyślemy Ci pocztę do Ciebie w grze. 4. Jeśli masz jakieś pytania, najpierw zobaczysz FAQ. Jeśli twoje pytania nie znajdują się na stronie FAQ, skontaktuj się z naszym czatem na żywo. Możliwe zakończenie konta przy użyciu nielegalnego poziomowania lub nielegalnie uzyskanego złota. Skype: goldicqteam (Biuro Obsługi Klienta, 24 X 7 Online) Tel: 001 (707) 304-5533 Sprzedaj nam Skype: unikaj oszustw pod fałszywymi nazwami Skype'a, po prostu kliknij ikonę Skype, aby wysłać zaproszenie do znajomych, zamiast przeszukiwać nas przez Skype. live: 320173364 (24 X 7 Online) goldicq (pełne, proszę dodać pierwsze) (Uważaj na oszustów używających fałszywych nazw skype do oszukiwania, kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegóły.) QQWechat: 320173364Red River Farm Network News Trump Wysyła list Support mdash Prezydent Donald Trump wysłał list poparcia dla uczestników konferencji National Ethanol w San Diego. Trump powiedział, że etanol i Normy dla Paliw Odnawialnych są ważne dla gospodarki wiejskiej. Trump obiecał również zająć się obciążeniami regulacyjnymi w branży paliw odnawialnych. Według jego słów, branża zajęła się nadgorliwą, zabójczą regulacją rozporządzenia. rdquo Rozpoczęta kampania na rzecz zaangażowania konsumentów w rachunek farmy Debata mdash Grupa robocza ds. Środowiska i Fundusz polityki żywnościowej rozpoczęły kampanię mającą na celu zwiększenie świadomości konsumentów w gospodarstwie rachunek i jego wpływ na politykę żywnościową. The lsquoPlate Unionrsquo ma cztery główne priorytety. Po pierwsze, obie grupy chcą, aby gospodarstwa wielkoskalowe nie otrzymywały płatności z programów rolnych. Fundusz na rzecz rolnictwa i polityki żywnościowej również chce poprawić programy zwalczania głodu, zwiększyć inwestycje w rolnictwo ekologiczne i rozszerzyć programy mające na celu ograniczenie marnotrawienia żywności. Nolan nazwany dziekanem UGA Vet School mdash Dr Lisa Nolan została mianowana dziekanem Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Georgia. Nolan prowadził Wyższą Szkołę Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Stanowym w Iowa od 2017 roku. Wcześniej Nolan był dyrektorem założycielem Instytutu Bezpieczeństwa Żywności Great Plains w North Dakota State University. Enlist E3 Soybeans Received Patent mdash Dow AgroSciences i MS Technologies otrzymały patent na soję Enlist E3. Po raz pierwszy trzy geny tolerancji herbicydów można znaleźć w zdarzeniu genetycznym w obrębie genomu soi. EnLine E3 zapewnia tolerancję na nowy produkt choliny Dow4, który zawiera 2,4-D, glifosat i / lub glufosynat. Patent uznaje zastrzeżoną pracę w celu opracowania nowych produktów sojowych tolerujących trzy różne tryby działania. State Climatologist Nazwany mdash Laura Edwards został oficjalnie mianowany państwowym klimatologiem w South Dakota State University. To stanowisko, które wcześniej zajmował Dennis Todey. Edwards był specjalistą ds. Pola klimatycznego SDSU Extension od sześciu lat. Freight Joint Venture Finalizowany mdash Bunge zawarł nową umowę joint venture z wiodącym dostawcą frachtu morskiego o nazwie Bahri Dry Bulk. Partnerstwo to skoncentruje się na przepływach eksportowych zi na Bliski Wschód. Bahri ma 60 procent własności, a Bunge pozostałe 40 procent. Warunki umowy nie zostały ogłoszone. COOL Bill Fails w SD Senate mdash Stanowy senator John Wiik z Big Stone City. Ustawa dotycząca etykietowania kraju pochodzenia została uchwalona we wtorek w Senacie stanu Południowa Dakota. Nie sądzę, żeby etykietowanie kraju pochodzenia (ustawa) było gotowe do prime time, powiedział senator stanu John Wiik, republikanin z Big Stone City. Myślę, że to wspaniały pomysł i cieszę się, że mogliśmy wziąć udział w dyskusji, ale nie sądzę, że ten konkretny rachunek jest drogą, którą należy posunąć naprzód. Propozycja COOL wymagałaby etykiety opisującej pochodzenie wołowiny sprzedawanej przez detalistę. Mniejsza liczba farm w Południowej Dakocie mdash Łączna liczba farm i rancza w Południowej Dakocie w 2018 r. Spadła o 300 w stosunku do 2018 r., Przy średniej wielkości nieco poniżej 1400 akrów. Całkowita powierzchnia gruntów rolnych w Południowej Dakocie wynosi 43,3 miliona akrów, tyle samo co w roku 2018. Liczba farm i rancza w Dakocie Północnej spadła o 200 w stosunku do roku 2018. Całkowita powierzchnia gruntów wynosi 39,1 miliona, mniej niż 100 000 akrów od 2018 roku. Średnia wielkość gospodarstwa wznosi się od 5 akrów do 1312 akrów. Liczba farm w Minnesocie spadła o 300 z 2018 r. Do 73 300. Łączna powierzchnia użytków rolnych w 2018 roku wyniosła 25,9 miliona, tyle samo co w roku 2018. Średnia wielkość gospodarstwa w stanie Minnesota w 2018 roku wynosiła 353 akry, czyli więcej niż 1 akr od 2018 roku. Canola: atrakcyjna uprawa w tym roku mdash Według Rady Minnesoty Canola, w porównaniu do innych alternatywy, rzepak jest w tym roku atrakcyjnym wyborem roślin uprawnych. Dane sugerują, że zwrot z inwestycji canolarsquos na akr przekracza większość opcji w północno-zachodniej Minnesocie. Przy cenie 16,25 za sto wagę i rozsądnej wydajności wynoszącej 2100 funtów na akr, zwrot z inwestycji w canolarsquos wynosi w przybliżeniu 75 za akr. Murray łączy Senator Roberts Staff Przewodniczący Senatu Komisji Rolnictwa, Pat Roberts, ogłosił awans i zatrudnienie nowych pracowników Komitetu. DaNita Murray, wcześniej starszy doradca Komitetu, dodaje tytuł dyrektora ds. Polityki. Murray otrzymała tytuł licencjata z South Dakota State University i jej Doktor nauk prawnych z Drake University Law School. Murray dorastał na swojej rodzinnej farmie niedaleko Milbank w Południowej Dakocie. Raport Legislacyjny ND mdash Uzyskaj aktualizację dotyczącą pracy w Legislaturze Północnej Dakoty. Raport Legislacyjny North Dakota jest sponsorowany przez North Dakota Farm Bureau, North Dakota Soers Association Association, North Dakota Corn Growers Association i North Dakota Farmers Union. W tej edycji dowiedz się więcej przed Crossover Day. Konserwatywni rolnicy w ND mdash W przemówieniu do Rady Dakoty Północnej Dakoty, pani konserwatorka Mary Podall przedstawiła program pomocy technicznej i programy podziału kosztów, które są dostępne. Wraz z nową debatą na temat Farm Bill, Podall powiedział, że konserwacja będzie częścią dyskusji. Rolnicy z Dakoty Północnej korzystają z wielu programów z dziedziny Ochrony Tytułu II. W ramach programu Conservation Stewardship w tym roku dysponowaliśmy 1000 aplikacji. To dla mnie ekscytujące. Prawdopodobnie wszystkie 1000 programów kwalifikują się do programu, ale nie będą miały wystarczająco dużo akrów i dolarów, aby zejść na tę listę. CSP dotyczy producentów, którzy już wykonują dobrą robotę i chcą zrobić trochę więcej. To dobry dowód na zarządzanie w Północnej Dakocie. Szeroko otwarte przestrzenie mdash W Północnej Dakocie istnieją możliwości rozwoju hodowli zwierząt. Prezydent Rady Ameryki Północnej w Dakocie, Seth Bacon, mówi, że szerokie, otwarte przestrzenie państwa są atrakcyjne dla osób prowadzących działalność w sektorze trzody chlewnej. Bezpieczeństwo biologiczne jest ważne w każdej produkcji wieprzowiny, szczególnie na większą skalę. W tej części świata nie jest bardzo gęsta. W naszym systemie najbliższe gospodarstwo (trzoda chlewna) znajduje się w odległości dziesięciu mil, a nasza siostrzana farma oddalona jest o 40 mil. W Minnesocie i Iowa tak się nie dzieje. Według Bacona państwo brało udział w dwóch zezwoleniach na operację trzody chlewnej w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Oba te przypadki miały miejsce w ubiegłym roku. Jednym z nich jest mnożnik siana w południowo-wschodniej Dakocie Północnej, który został zatwierdzony. Innym przykładem jest proponowana Farma Rolling Green Family Farm w Buffalo, która znajduje się teraz w systemie sądowym. W weekend w Grand Forks spotkała się Rada Wieprzowiny w Dakocie Północnej. MN Beef Update mdash Usłysz od Minnesota Beef Council i Minnesota State Cattlemens Association w ich cotygodniowej aktualizacji MN Beef. Dowiedz się więcej o rodzinie Wulf za ostatnie wyróżnienie BQA. Wymówek, aby rozmawiać o FFA mdash podczas Narodowego Tygodnia FFA. Była Wishek, członkini FFA z Dakoty Północnej, Bridgette Readel, zabiera ze sobą swoją niebieską sztruksową kurtkę. Na szczęście ludzie to zauważają i pytają, dlaczego je mam, więc mogę porozmawiać o FFA. rdquo Readel pracuje dla Dow AgroSciences LLC. Posłuchaj historii Readels. Kontynuując tradycję Ag Education mdash Brentford, rolnik z Dakoty Południowej Jeff Vander Wal pamięta obchody Narodowego Tygodnia FFA w liceum. Vander Wal twierdzi, że współpraca między członkami FFA i młodszymi studentami była niezwykle przyjemna. Ale najlepsza część Tygodnia FFA Tydzień, w którym mieliśmy największą frajdę, kiedy prowadziliśmy traktory do szkoły pewnego dnia, mówi Vander Wal. Niektórzy ludzie prowadziliby rozrzutnik obornika, wóz paszowy, a inny napędzałby ładowarki. Rozrzucilibyśmy parking naszego liceum z wszelkiego rodzaju sprzętem rolniczym. Posłuchajcie opowieści Vandera Walsa. Renegocjacja kontraktów na pracę Mdash American Crystal Sugar Company informuje Red River Farm Network, że negocjacje kontraktowe z Baker, Confectionary Tobacco Workers i Grain Millers rozpoczną się w kwietniu. Wiceprezes administracji Lisa Borgen. Na razie próbowaliśmy negocjować ze związkiem. Ustaliłyśmy naszą pierwszą datę negocjacji, w kwietniu. Uważamy, że ten krok jest pozytywnym kierunkiem. Bardo twierdzi, że obecny pięcioletni kontrakt kończy się 31 lipca, a celem firmy nadal było funkcjonowanie obiektów Crystalrsquos dla ludzi, którzy teraz pracują dla nich. Zarządzamy ldquoAs, mamy obowiązek naszych akcjonariuszy, aby zapewnić, że te obiekty działają, mówi Borgen. Najlepszym sposobem na ich obsługę są nasi pracownicy. Mamy nadzieję, że wersquoll rozstrzygnie tę umowę przed datą wygaśnięcia. ND Soja Minuta mdash Posłuchaj najnowszego raportu Sojuszu Północno Dakota z North Dakota Soiss Council i odprawy soi. Sprawdź nadchodzące seminarium marketingowe Soybean Marketing. Zmiana kroku dla rolnictwa mdash W piątek Agencja Ochrony Środowiska zatwierdziła sześć mieszanek zbiornikowych herbicydów i 27 adiuwantów do użycia z XtendiMax. Kierownik ds. Chemii Monsanto, Shawn Vis, spodziewa się, że te decyzje regulacyjne zostaną wprowadzone w odpowiednim czasie. To jest płynna etykieta. Ta etykieta może się zmienić. Chociaż obecnie mamy sześć (mieszanki zbiornikowe), oczekujemy, że wkrótce nadejdzie ich więcej. Regularne dostosowywanie etykiet uzupełniających jest określane jako zmiana kroku dla rolnictwa. Informacje o mieszankach zbiornikowych, adiuwantach i dyszach będą dostępne w punkcie sprzedaży detalicznej ag. Szczegóły tutaj. Vis mówi, że ten produkt dicamba zapewni wyjątkową kontrolę chwastów. Nadal zalecane są różne tryby działania, w tym stosowanie wstępnego i warstwowego pozostałego stanowiska oraz produktu po wzejściu, takiego jak XtendiMax. Scena suchej fasoli mdash Scena suchej fasoli jest na antenie, a informacje na temat sektora suchej produkcji ziaren jadalnych w regionie Northarvest. Ta audycja emitowana jest w każdy piątek o 12:37. Canola Minute mdash Oto najnowszy Canola Minute ze Stowarzyszenia Plantatorów Canola. Dowiedz się więcej o zbliżających się spotkaniach głównych klubów. RRFN On-air, Online and On Your Smartphone mdash Red River Farm Network służy swoim słuchaczom na antenie, w Internecie i na smartfonie. Jeśli chcesz otrzymywać nagłówki wiadomości farmy, informacje agronomiczne, prognozy pogody, analizy rynku i codzienne transmisje RRFN, istnieje kilka sposobów na uzyskanie tego przez cały dzień. Posłuchaj jednego z naszych 19 radiowych partnerów. Podobnie jak na stronie Facebook RRFN. Sprawdź nagłówki wiadomości, nasze codzienne programy, kalendarz wydarzeń i wiele więcej na rrfn. Lub pobierz darmową aplikację na smartfony RRFN. Aplikacja jest dostępna zarówno dla iPhone'a, jak i Androida. Na swój sposób. Kiedy chcesz. Sieć Red River Farm Network Reporting Business. MFU wybiera nowego VP mdash Rolnik Waubana jest nowym wiceprezesem Minnesota Farmers Union. Bryan Klabunde został wybrany na specjalnym spotkaniu w ten weekend w St. Paul. Klabunde wypełnia stanowisko, które pozostało otwarte dzięki wyborowi Gary'ego Wertisha na prezydenta MFU. Theimann przenosi się do Russell Group mdash The Russell Group, która jest rządową firmą konsultingową i lobbingową, zatrudniła Karla Theimann. Theimann jest byłym szefem sztabu Sekretarza ds. Rolnictwa, Tom Vilsack. Wcześniej mieszkańcy Missouri byli w sztabie Senackiego Komitetu ds. Rolnictwa. Randy Russell prowadzi tę firmę. Russell ma podobną historię, był szefem sztabu Sekretarza ds. Rolnictwa Johna Blocka i doradcą rolniczym Senackiego Komitetu ds. Rolnictwa i Minnesoty Senatora Rudy Boschwitz. Diablo III Diablo III to seria z serii Diablo. Po latach plotek, gra została oficjalnie ogłoszona 28 czerwca 2008 r. O godzinie 12.18 po południu (CEST) na Blizzard Worldwide Invitational w Paryżu (WWI08) we Francji. Gra została uruchomiona 15 maja 2017 r.12: 01 PST. Publikacje konsoli następowały w następnym roku. Wersja na komputery PC jest dostępna tylko w trybie online i nie obsługuje modów. Nie ma obsługi kontrolera. 1 Gra otrzymała dodatek, Reaper of Souls. w 2017 roku. Diablo III to gra fabularna typu hack and slash action (ARPG). Zachowuje izometryczną perspektywę od swoich poprzedników. Wymagania systemowe PC OS: Windows XPWindows VistaWindows 7 (najnowsze dodatki Service Pack) z DirectX 9.0c Procesor: Intel Pentium D 2.8 GHz lub AMD AthlonTM 64 X2 4400 Wideo: NVIDIA GeForce 7800 GT lub ATI Radeon X1950 Pro lub lepszy Mac OS: Mac OS X 10.6.8 lub nowszy Procesor: Intel Core 2 Duo Wideo: NVIDIA GeForce 8600M GT lub ATI Radeon HD 2600 lub lepszy Wszystkie platformy HD Space: 12 GB dostępnej przestrzeni HD Pamięć: 1 GB RAM (1,5 GB wymagane dla Windows VistaWindows 7 użytkowników, 2 Użytkownicy GB for Mac) Napęd: napęd DVD-ROM Internet: szerokopasmowe połączenie z Internetem Wyświetlacz: minimalna rozdzielczość wyświetlania 1024768 (Uwaga: niektóre połączenia bezprzewodowe nie spełniają minimalnych wymagań wymaganych do uzyskania szerokopasmowego połączenia z Internetem. straszne.) ZALECANE SPECYFIKACJE SYSTEMU PC OS: Windows VistaWindows 7 (najnowsze dodatki Service Pack) Procesor: Intel Core 2 Duo 2,4160GHz lub AMD AthlonTM 64 X2 5600 2,8160GHz Pamięć: 2 GB RAM Wideo: NVIDIA GeForce 260 lub ATI Radeon HD 4870 lub lepszy Mac OS: Mac OS X 10.7 lub nowszy Procesor: Intel Core 2 Duo Pamięć: 2 GB RAM Wideo: NVIDIA GeForce GT 330M lub ATI Radeon HD 4670 lub lepsza Wersja 2 konsolowa Gra została przeniesiona na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 i będzie mieć wersję na PlayStation 4 w późniejszym terminie. Port jest oparty na wersji na komputery PC, w tym na najnowszych ulepszeniach, takich jak poziomowanie Paragonu, nowe legendarne bronie i bójki. 3 różnice w konsolach to: Avatary: T-shirty z Diablo III są dostępne dla awatarów graczy na Xbox Live i PlayStation Network. 4 buffy: Dodanie power globusów i buffa Nephalem Valor. 5 Nephalem Valor został później usunięty. 6 Sterowanie: Gra rozgrywana jest za pomocą kontrolerów 7 Walka: Dodano blokadę celu i uniknięcia. 8 Kooperacja: Gra może być grana wspólnie przez Xbox LivePlayStation Network, LANSystem Link lub w kooperacji kanapowej w trybie offline 9 Elementy: Wersja PlayStation 3 zawiera pięć ekskluzywnych przedmiotów8212 The Heros Journey. Drakes Amulet. Leventics Gauntlets. Crimson Angelic Wings. i Pierścień Leah. 10 Łączność: Gra nie wymaga połączenia online. Zobacz także: Wideo z Diablo III Gra toczy się w Sanktuarium. mroczny świat fantasy z serii Diablo. dwadzieścia lat po wydarzeniach z Diablo II. Deckard Cain i jego siostrzenica Leah są w Katedrze Tristram, badając starożytne teksty dotyczące złowieszczego proroctwa. Nagle tajemnicza gwiazda spadająca z nieba uderza w katedrę, tworząc głęboki krater, w którym znika Deckard Kain. Postać gracza. znany jako Nephalem. przybywa w New Tristram, aby zbadać upadłą gwiazdę. Nephalem ratuje Kaina na prośbę Leah i odkrywa, że upadły obiekt jest w rzeczywistości osobą. Nieznajomy nie ma wspomnień poza tym, że stracił swój miecz, który został rozbity na trzy części. Chociaż Nefalem odzyskuje części, wiedźma Maghda chwyta odłamki i próbuje złapać Kaina, by zmusić go do naprawy miecza dla własnych celów. Jednak z niekontrolowanym pokazaniem siły, Leah zmusza Magdę do ucieczki, a ona porywa nieznajomego. Kain, umierając z tortur Magddasa, używa ostatniej siły, by naprawić miecz i nakazuje Nephalemu, by oddał go obcemu. Nephalem ratuje nieznajomego i zwraca mu miecz, dzięki czemu odzyskuje wspomnienia. Obcy objawia się jako upadły anioł Tyrael. Zdegustowany swymi towarzyszami, którzy nie chcą chronić ludzkości przed siłami piekielnymi, Tyrael odrzucił swoją boskość, aby stać się śmiertelnikiem i ostrzec Sanktuarium przed przybyciem demonicznych władców Beliala i Azmodana. Aby pomścić śmierć Caina, Nephalem śledzi Magdę do miasta Caldeum. kontrolowany przez jej mistrza, Beliala. Nephalem zabija Magdę i ratuje matkę Leah, Adrię. Adria mówi Tyraelowi i Nephalemowi, że kluczem do powstrzymania demonów jest Czarny Kamień Duszy. które mogą uwięzić dusze siedmiu Władców Piekieł i zniszczyć je na zawsze. W celu uzyskania Czarnego Kamienia Duszy, Nephalem wskrzesił szalonego Horadrim, Zoltun Kulle. Kulle ujawnia swoją kryjówkę i uzupełnia niedokończony Kamień Dusz, ale zostaje zabity przez Nephalema po tym, jak próbuje go ukraść. Nephalem zabija Beliala i zatrzymuje jego duszę w Czarnym Kamieniu Duszy, uwalniając Caldeum. Gdy Leah studiuje w bibliotece Caldeums, aby znaleźć więcej odpowiedzi na temat Czarnego Kamienia Duszy i Azmodana, otrzymuje wizję od Azmodana, który mówi jej, że wysyła armię z ruin Góry Arreat, by wziąć Czarny Kamień Duszy dla siebie. Podróż Tyrael, Adria, Leah i Nephalem do Bastionu. jedyna linia obrony między siłami Azmodana a resztą Sanktuarium. Pozostali pozostali w obronie Czarnego Kamienia Duszy, Nephalem wyprowadza z twierdzy na Górę Arreat. Nephalem zabija Azmodana i uwięził jego duszę w Czarnym Kamieniu Duszy. Jednak Adria zdradza Nephalem i zabiera Czarny Kamień Duszy z siedmioma duszami Demonów. Odkrywa, że była agentem Diablo od samego początku, a ojciec Leah jest Mrocznym Wędrowcem. który począł ją, będąc opętaną przez Diablo, czyniąc ją idealnym naczyniem dla formy fizycznej demonów. Używając Leah jako ofiary, Adria wskrzesza Diablo. Mając dusze wszystkich Władców Piekieł w sobie, Diablo staje się Pierwotnym Złem, najpotężniejszym demonem w istnieniu, i rozpoczyna jego atak na Wysokie Niebiosa. broniące się anioły nie mogą się z nim równać. Tyrael i Nephalem podążają za Diablo do Wysokich Niebios, gdzie miasto jest atakowane. Obrońcy aniołów ostrzegają Nephalem, że Diablo próbuje dotrzeć do Kryształowego Łuku. który jest źródłem wszystkich mocy aniołów. Aby zapobiec zniszczeniu przez Diablo Kryształowego Łuku i ukończeniu zwycięstwa nad wysokimi niebiosami, Nephalem konfrontuje go i pokonuje. Po zniszczeniu manifestacji fizycznej Diablos, pokazany jest Czarny Kamień Duszy, spadający z Wysokich Niebios, najwyraźniej wciąż nienaruszony. Po bitwie Tyrael postanawia dołączyć do Wysokich Niebios, ale pozostaje śmiertelnikiem, oddanym budowaniu trwałego sojuszu między aniołami a ludźmi. Diablo III zawiera silnik fizyki Havok i umożliwia graczom wykorzystanie środowiska, aby pomóc w ich dążeniu. Na przykład, wielkie ściany można zredukować do gruzów, aby zgnieść potwory poprzez bezpośrednie trafienie. Nawet potwory korzystają ze środowiska (np. Ghoule przeskakując ściany, aby dotrzeć do gracza). Wiele innych elementów, które wyglądają na bezszwowe tło, można zniszczyć. Niektóre zrujnowane obszary również zapadną się (z lub bez uszkodzenia gracza) automatycznie, gdy gracz znajdzie się zbyt blisko lub przejdzie pod częścią struktury. Interfejs użytkownika, w tym ekran postaci i inwentarz, jest funkcjonalnie podobny do swojego poprzednika, oprócz graficznych ulepszeń i więcej szczegółów w rozwijanych zakładkach i będzie bardzo znany graczom Diablo II. Niektóre statystyki (i ich paski UI) zostały usunięte, w tym wytrzymałość (i dlatego chodzenie). Pasek doświadczenia znajduje się teraz u dołu ekranu w panelu interfejsu użytkownika. Niektóre inne statystyki zostały zmienione lub dodane, ale ogólnie rzecz biorąc, pozostają podobne do tego, co kiedyś. Alokacja statyczna zostaje zmieniona na system Paragon, umożliwiając graczom przydzielanie nadmiernych statystyk po osiągnięciu maksymalnego poziomu (60 lub 70 z ekspansją), ale przedtem podstawowe statystyki są dystrybuowane automatycznie. Poziomy paragonów zwiększają się bez limitu po osiągnięciu maksymalnego poziomu i są dzielone pomiędzy wszystkie postacie tego samego typu na koncie. Mikstury mają mniejsze znaczenie z powodu wprowadzenia globusów zdrowia. rzucone przez zabite potwory. Te uzupełniają utracone życie po podniesieniu i nie mogą być przechowywane. Tylko jedna (nieskończona) mikstura może być wyposażona, używana co 30 sekund, ale mikstury mogą dawać efekty specjalne oprócz przywracania życia. W grze kooperacyjnej upuszczane są łupy dla pojedynczych graczy (gracz nie może zobaczyć, co otrzymują inni). Zostało to zrobione, aby zachęcić do handlu pomiędzy graczami w grupie i zredukować złodziejstwo. Gra kooperacyjna pozostaje podstawą gry wieloosobowej, z funkcją drop-in, drop-out, dzięki czemu można dzielić się swoimi przedmiotami (dostępne tylko 2 godziny po ich upuszczeniu, i tylko dla graczy, którzy byli w tym samym party, gdy przedmiot został upuszczony) . Między znakami tego samego typu na tym samym koncie, sprzęt może zostać przeniesiony w dowolnym momencie. Przed wydaniem poprawki 2.0 Dom Aukcyjny zezwolił graczom na zamianę swoich przedmiotów na złoto lub prawdziwe pieniądze. Tryb Hardcore pojawia się w Diablo III, z podobną funkcjonalnością jak poprzednie wcielenie. Począwszy od RoS. innym wyborem podczas tworzenia postaci jest udział w sezonie, który zastępuje Drabinę. Gracze mogą teraz uczyć się tylko 6 aktywnych umiejętności (3 lub 4 pasywne), ale mogą je zmienić w dowolnym momencie za darmo. Umiejętności Drzewa zniknęły, zastąpione wolnym wyborem prawie bez ograniczeń (niektóre umiejętności są ograniczone do jednej kategorii). Aby to zrekompensować, można ulepszać umiejętności za pomocą run umiejętności, aby zmienić ich funkcjonalność, a sprzęt oferuje nowe statystyki, które znacznie poprawiają funkcjonalność umiejętności (takich jak skracanie czasu odnowienia i kosztów zasobów, zwiększanie obrażeń itd.) Zamiast wyraźnie zwiększać poziom umiejętności. Zestawy oferują również unikalne bonusy zamiast po prostu zwiększać statystyki. Punkty umiejętności również zniknęły, gracze zawsze mają dostęp do wielu umiejętności w oparciu o ich poziom postaci. Istnieją cztery miejsca na umiejętności aktywowane klawiaturą, powiązane z klawiszami numerycznymi 1-4, a dwie to umiejętności myszy (LMB i RMB). Buffy i debuffy są teraz wyświetlane w interfejsie użytkownika. Od wersji 2.4 są one grupowane i włączane do ikon umiejętności w celu lepszej wizualizacji. Teraz na górze po prawej stronie ekranu znajduje się mini-mapa, zastępująca automap. Szczegółową mapę można wyświetlić w dowolnym momencie za pomocą klawisza M. Funkcja Action Combat przeznaczona wyłącznie dla konsol została zaimplementowana na komputerze w wersji 2.4. Gra została zaprojektowana w taki sposób, aby idealna była zmiana zasobów sztuki i potworów co piętnaście minut podczas gry. 11 Podobnie jak Diablo II, Diablo III ma strukturę czteroaktową. Piąty akt jest zawarty w Reaper of Souls. Akt I występuje w Khanduras. w okolicach New Tristram. Dotyczy pierwszego aktu Diablo II geograficznie i estetycznie. Akt II występuje w Kehjistanie. lokacja odwiedzona w Diablo II w trzecim akcie. Jednak w Diablo II wydarzenia koncentrują się wokół Caldeum i otaczającej go pustyni, podobnie jak Lut Gholein i Aranoch w poprzednim drugim akcie gry. Akt III występuje w Dreadlands. Jest to podobne do Harrogatha i jego okolic w piątym akcie Diablo II. które pojawiły się w tym samym regionie geograficznym (znanym później jako Północne stepy) Akt IV pojawia się w High Heavens, miejscu nigdy nie odwiedzanym w żadnej z poprzednich gier z serii Diablo, podczas gdy w poprzedniej grze czwarty akt miał miejsce w Burning Hells. Hirelingi, którzy mają rozbudowaną fabułę, dialog i własne zadania, nie mogą trwale umrzeć, ale śmiertelne obrażenia spowodują, że nie będą walczyć przez krótki czas Diablo III zawiera trzech różnych naśladowców: Kormac Templariusz, Lyndon the Scoundrel i Eirena Czarodziejka Obserwatorzy są odblokowani, gdy gracz przechodzi przez główną fabułę, podczas gdy tylko jeden obserwator może towarzyszyć graczowi na raz, obserwujący zdobywają doświadczenie, nawet jeśli nie są na party graczy W trybie wieloosobowym obserwatorzy nie są dostępni. minimalny zestaw przedmiotów i możliwość zdobycia umiejętności w czterech okresowych levelach. Za każdym razem, gdy nowa para umiejętności zostanie odblokowana, gracz musi wybrać jedną dla ucznia, którego należy się nauczyć. niewłaściwe wybory można zresetować i ponownie wykonać bez żadnych kar. Obserwatorzy mogą nosić specjalne przedmioty, które dają im unikalne właściwości niedostępne dla graczy. Zwolennicy krótkoterminowi również istnieją, jak w postaciach, które podążają za bohaterem (bohaterami) krótkich odcinków opowieści. Ci zawodnicy mogą nie być wyposażeni przez gracza. Diablo III ma pięć klas, z których każda ma wybór płci i ma unikalne źródło energii dla swoich umiejętności. Rozszerzone funkcje dostosowywania postaci obejmują wybór płci, barwników (dla wyglądu kosmetycznego), banerów i (jak w przypadku dodatku) transmogryfikację. które pozwalają graczom zbudować unikalny sposób, w jaki wygląda ich postać. Wszystkie klasy mają 3 typy przedmiotów specyficznych dla klasy. W grze nie ma żadnych zadań związanych z klasą. Barbarzyńca wraca z Diablo II jako bezpośredni myśliwy o brutalnej sile, z pewnymi nowymi umiejętnościami. Mechanicy mistrzów wydają się bardzo podobni do tych z poprzedniej gry, a większość ruchów jest bardzo blisko. Barbarzyńcy używają Furia do zasilania swoich ataków. Czarodziej przywołuje nieumarłe potwory do wykonania licytacji, wraz z posiadaniem różnych zaklęć, z których wiele przypomina Klątwy. Można je uważać za mieszankę klas Nekromantów i Druidów z Diablo II. Używają many, aby zasilać swoje umiejętności. Czarodziej jest klasą armatni ze szkła, mającą pewne podobieństwo do Czarodziejki. Ich umiejętności koncentrują się na obrażaniu i unikaniu obrażeń. Używają mocy tajemnej jako źródła energii. The Monk to klasa z szybkimi atakami w zwarciu, polegająca na broni opartej na pięściach i daibach. wraz ze Świetlanymi zdolnościami i mantrami, podobnymi do aury klasy Paladyna. Istnieje podobieństwo do klas poprzednich klasycznych gier Assassin i Monk. Mnisi używają Ducha jako źródła energii. Łowca demonów to klasa strzelecka koncentrująca się na użyciu broni dystansowych i pułapek, podobnie jak Amazon i Zabójca. Łowcy demonów używają Nienawiści i Dyscypliny jako źródła energii. Klasa Crusader jest dostępna w grze dzięki jej rozszerzeniu. bardzo podobny do Paladyna. Klasa Nekromantów, remake klasycznego Nekromanty. będą dostępne jako część specjalistycznego pakietu. Blizzard ogłosił także klasę Archivist jako żart prima aprilis, zdawało się, że umarł jednym uderzeniem i używa zaklęć opartych wyłącznie na wykorzystaniu książek i zwojów. Aniołowie nie będą lekcjami grywalnymi, ponieważ nie są nephalem. 12 Diablo III ma więcej NPCów na akcję niż jego poprzednicy. Ci NPC, którzy znajdują się w miastach, znajdują się również na zewnątrz i mogą pojawiać się losowo. Z kolei interakcja z NPC opiera się na dialogu, w którym postać gracza wchodzi w interakcje z NPC, a nie monologi poprzednich gier. Dialog z NPC można również usłyszeć w tle, odzwierciedlając ostatnie wydarzenia w historii. Difficulties Blizzard does not intend to make the gameplay of Diablo III any easier than its predecessors, and wants the game to have the same level of difficulty as Diablo II . though is easy to progress through at the beginning. However, harder difficulty modes can be unlocked. In addition, the game can be played through entirely as a solo experience and no section of the game requires more than one player to complete. 13 The game currently has numerous difficulty settings 8212 Normal. Hard. Ekspert. Master. and Torment. Torment being adjustable from I to XIII if players wish for more challenge. Diablo III Inventory screen as of August 2017 Diablo III expands the player characters arsenal by leaps and bounds. Many Unique Items make a return in the form of legendary items, this new tier replacing the Unique ones. Sets also return. Normal Items. Magic Items and Rare Items also make a comeback. Items may be crafted by Artisans in addition to dropping from monsters. Armor slots in Diablo III include the following: Gem breakdown for Diablo III. Gems make a reappearance in five colors (Ruby. Diamond. Emerald. Amethyst and Topaz ), with more power levels than in the previous game: gems have 14 quality levels (19 as of patch 2.0, and then 10 as of patch 2.3), but only the first few can be obtained as drops from monsters, the rest (above Imperial) must be crafted by the Jeweler Artisan. After many iterations the latest style of inventory is grid-based, but to a smaller degree than the inventory in Diablo II. Small items take one space, while big items take two spaces. Potions and some other items (scraps and ingredients) are stackable. Player will also have a similar grid-based stash in town for storage purposes, it is expandable with gold. The Scroll of Identify has been replaced by the player simply right clicking an unidentified item. Magic and Rare items do not need to be identified. The Scroll of Town Portal has also been replaced by a button on the players toolbar, which transports you directly to town. Diablo IIIs enemies operate on the same variety principle as Diablo II, divided into undead. demons. animals. etc. Enemies health bars appear at the top of the screen when a player attacks them and disappears if combat ceases or after the enemy dies. However, for Super Uniques and Bosses, is a separate health bar on top of the screen, staying there regardless of the location of the mouse until the enemy is destroyed. Player vs Player (PvP) Diablo III features a Battle Arena system, to allow players to show off and face off against other players. They made PVP separate to remove griefing and help keep the focus on player vs monster (PVM) gameplay. This also allows for balancing of PVP without changing the PVM experience. PVP will not be available at release, as Blizzard reiterates some core PVP concepts, PVP game play, and experience. The company stated the PVP experience for Diablo III is not up to their expectation or quality standards. 14 Diablo III features a quest system to Diablo II, though with more quests per act. In addition, random events feature. These are shorter quests not part of the main storyline. dungeons are still randomized but the random map generator has undergone an overhaul. However, there are still hard borders to areas and players must go around some obstacles like crevasses and large fixed objects like trees and inaccessible buildings. Small amounts of experience can also be gained by destroying many destructible objects in a short period of time. Dungeons are designed via tiles, with a non-standard unit of measurement (Diablo metric feet). 18-70 tiles go into the creation of a dungeon in a fixed dungeon. Most of the games exterior environments have a fixed layout, with the exception of Westmarch. in order to keep the story experience consistent. However, monster, treasure, objective, and event placement can be random. 15 Checkpoints allow characters that have died to return to the fray quickly, without going through the hassle of returning from town, as was the case in Diablo II. However, in battle with bosses, players may not revive themselves in the boss chamber. While items lose durability after death, a hero retains the items all the same. Development This page contains obsolete content This article contains information that is no longer relevant to gameplay, but is kept here for informational purposes. Pre-Development The Diablo writers bible had a two paragraph section called The Future, which had a brief plot summary of what appeared to be Diablo III, and a sentence before stating that the only way it should appear, if it appears at all, is in the context of a vision or prophecy. It wasnt named Diablo III explicitly, but it was pretty obvious what it was. The paragraphs outlined the Second Great Conflict between order and chaos, mentioning that powerful heroes would emerge (and it didnt really go beyond that - the writers bible did not go beyond a general summary, and it didnt say who would win). Personally, I thought it sounded like a massively multiplayer game. So, when Blizzard started gathering people for World of Warcraft, I nodded sagely and told my friends that Diablo III was coming. lets just say when the actual announcement was made, it surprised the hell out of me. An outline for Diablo III existed as early as 2000. 16 At this point in time, the Diablo Writers Bible (a guide for authors who worked on tie-in novels) held a two paragraph section titled The Future, which gave a brief plot summary on what appeared to be Diablo III (in the words of Robert B. Marks ). It stated that this material should not appear in any novel bar through means of vision or prophecy. The paragraphs outlined the Second Great Conflict between order and chaos, mentioning that powerful heroes would emerge, but not specifying who would win. 17 Blizzard North Version The first version of Diablo III that I saw was trapped in the exact place that I was concerned about us not going it didnt feel like much of an evolution from Diablo II. I think there was more concern about being true to Diablo than there was about being fresh and interesting. There was a lot of really good stuff in it, though. A lot of it did go into the current Diablo III in one way or another. There was some great monster design. There was a boss fight in the old build that weve struggled to get as good as it was in that build. But it lacked that high-level feel of identity. People would look at it and say that it felt like Diablo 2.5. Thats not the Blizzard way. Heaven, as envisoned by Blizzard North Blizzard North. the developers of the seriess previous games, intended to work on a second expansion to Diablo II. The second expansion would have focused more on expanding Diablo IIs multiplayer features. However, after a few brainstorming sessions, the team decided not to follow through on the expansion, and instead turn their attention to Diablo III. 18 Work began in 2002 19 and by 2003, Blizzard North had created some monster models, such as the Flayed Hound and Immolated Warrior. There is evidence that the game was to have MMO elements. 20 The game would have used a 3D engine, but stay close to the visual tone of the previous entries. 21 However, this version of the game was canceled in 2005, and Blizzard North shut down 20 due to various personal and financial reasons. 22 According to Chris Hartgraves (a former Blizzard North employee), the original version of the game was to take place primarily in Heaven. 22 Comments from an art director on the project corraberate this statement. Hartgraves further claimed that the storylinegameplay would involve Hell trying to take over Heaven. Comparisons were made to World of Warcraft in terms of the games size and playability. References to guild halls were made also. Every single item in the game was to have a light and dark version, but apart from a visual change, their stats remained the same. 23 Screenshots released in 2017 showed the presence of an Angelic Lands zone within Heaven, and zone simply referred to as Keep. The player would encounter archangels in Heaven, including Tyrael (these angels had a very different visual style from their Diablo II versions, said style being carried on to the current Diablo III game), and fight creatures similar to Winged Fiends. At least one class was available, an individual equipped with a sword and shield in a vein similar to the Paladin of Diablo II. The inventory tab was similar to previous games, with health and mana potions numerically assigned and located on the bottom of the screen. 21 Blizzard Irvine Version Blizzard Irvine took over development of the game in 2006, effectively rebooting it, 22 though the game wasnt officially announced until two years later. 19 possessing a development team of around 60-65 individuals. 24 The reason for the delay was that there was a lot of debate within Blizzard as to what kind of game Diablo III was going to be. In fact, several versions were scrapped and rumors link these difficulties to the dissolution of Blizzard North in 2005. 25 After Jay Wilson started work on the game, the developers spent over a month brainstorming the game. During this time the also studied and played other games in the genre, especially the previous Diablo games. 26 During development, Diablo III was codenamed Hydra. 27 In 2007, Paul Sams reaffirmed Blizzards dedication to the setting. 28 A build Blizzard worked on prior to publically announcing the game was never shown to the public. Jay Wilson has referred to this build as Diablo 2.5. 29 In 2008, the game was officially announced. 19 In that same year, there were fifty people on the games development team. 30 Subsequent Development Upper management within Blizzard gave the games development team free reign in regards to the design of the game. 31 A key concern within the team was stagnation, of building a game too similar to its predecessors. 32 Content was being generated in regards to the tech and game engine, which was indicated as really solid by August 2008. At that time, most of the design team was still on Act I, refining and improving the quests and flow and some of the big game systems that hadnt been announced yet. Blizzard was not moving through the acts in a linear fashion, and would often revisit previous ones. 33 Despite compatible gameplay, Blizzard stated that it had no intention of releasing the game on a console. 34 However, Xbox 360 and PlayStation 3 version were eventually released. 35 The success of Hearthstone: Heroes of Warcraft gave Blizzard an impetus to release a console port after seeing the viability of gaming platforms outside the PC. 36 The lead designer was Josh Mosqueira. who previously worked as design director on Company of Heroes at Relic. 35 The PC and console versions influenced each other (in terms of development) and ideas from one version can be carried into another. 37 As soon as a direction for the game was chosen, the art style that would be used came under discussion. Initially the game as a whole was set to be dark and gritty, but it was found that monsters blended in too well with the background. 25 The games original art style got good, but not great responses internally. A second art style was chosen, and received a much more positive response within Blizzard. This art style was similar to the one the game possessed when it released. 26 However, the choice was not universally greeted with enthusiasm from the public after it was showcased, and a petition was created by players to force Blizzard Entertainment to change their art direction for the game. Blizzard underwent three art revisions, finding that a purely dark style was too drab. As the case was, the sunny art style was said to represent the early parts of the game. This was to establish contrast between the games early and late stages, things feeling worse as the game moved on. 38 The game utilizes a painterly art style. 39 An artwork divide existed between Diablo III and its predecessor in that they use(d) 3D and 2D art styles respectively. This required new technology and stylistic methods. To best demonstrate this, the decision was made to start the game in New Tristram, a familiar abode from previous games. That, and because the region is steeped in Medieval fantasy, it would serve as good contrast to the more exotic locations found later in the game. 40 The closed beta launched on September 20, 2017. 41 As it developed, a number of patches were written. The open beta was launched April 20, 2017 at 12:01 p. m. (PDT) and ended Monday, April 23 at 10:00 AM (PDT). The beta was intended to be a short demo of the game, in order to avoid story spoilers. 42 Expansions It was stated in 2008 that Diablo III would have a number of expansion packs. 43 In 2017, the first expansion pack, Reaper of Souls . was released. In early March, 2017, it was stated that there was a fairly decent list that the Diablo III development team wanted to do with the property. This included dealing with the issue of Leah. and the ultimate end to the saga of the humans, angels and demons. 44 It was stated later in the month however that the future of the franchise is up in the air, and while Reaper of Souls will continue to be supported, Blizzard is evaluating whether the game will receive further expansions, 45 and has surveyed some players to gauge interest in a possible second expansion. 46 In 2017, Travis Day stated offhand that a Diablo IV will be made at some point in the future, predicting that Blizzard would be working on the game by 2018 (though also joking that its release date would come twenty years from now (2033). 47 As of May, 2017, Blizzards development model was to release expansions and free patches rather than DLC. 37 At BlizzCon 2017. Josh Mosqueira refused to confirm or deny the existence of a second expansion. 48 A second expansion was planned to be announced at BlizzCon 2018, but was scrapped and its content released for free. 49 By late 2018, Blizzard was hiring for positions for a new Diablo project. By June, 2018, Blizzard had opened a position for a game director. 50 The position openings were either filled or removed by September, 2018. 51 In January 2017, Julian Love stated that in regards to another main series installment, I think everyone wants that. 37 The combat design and physics engine of the game are most attributable to Jay Wilson. 37 The Paragon system was added later to introduce extra leveling for those who had reached the level 60 cap. 53 The game was designed to have a lot of randomness, and that drop rates would be low in order to encourage item searching. 42 The Auction House was removed in 2017. 54 In 2017, competitive PvE was being looked into, even beyond Ladders and Tiered Rifts. 37 As of February 2018, Blizzard is considering implementing microtransactions into the game. However, this model will not be used for European or North American regions. 55 56 Originally, conversations with NPCs would use highly detailed models appearing close to the screen, rather than text boxes being employed. The idea was later abandoned. 57 Dynamic weather was once present in the game, but scrapped. 58 The Talisman system once existed as an extra means of character customization, but was removed. 59 I believed, and still believe to this day, that a hyper competitive e-sport would have been one of the worst things that could happen to Diablo 3, and would have been almost unavoidable with the direction we were going. Remember when I mentioned that the Game Director is not all powerful One of the examples is that it is near impossible to resist the tide of public and company pressure when applied to something like this. The result would have been outcries and demands for game balance in a game that should be all about crazy and insane impossibilities. Its my opinion that Diablo works best when it embraces a very whimsical approach to game balance. Thats one of the reasons that the stepped difficulty system works so well in Diablo, because when players get overwhelmingly ridiculously powerful they can just keep cranking up the knob until the game is challenging again. This kind of approach to power creates wild imbalances that can be corrected from patch to patch, but they are generally corrected with a hammer (everyone gets a new uber set), not the scalpel PVP needs. In regards to player vs. player (PvP) gameplay in Diablo III, there were two opinions during development as to how it should be approached. The first was allow structured dueling of some form, but not try to make it a serious, balanced, competitive mode. The other opinion was to try and make an e-sport. The team generally fell behind the idea of making something closer to an e-sport. Within the team the mode was pretty popular, but outside of the team the reception was a lot more mixed. Jay Wilson took a dim view on the idea, convinced that PvP would demand game balance that would harm singleplayer and co-op gameplay. The issue was balance, in that PvP would require a curtailing of some abilities, while PvE gameplay allowed for more whimsical possibilities. As singleplayer and co-op were the games focus, the idea for PvP was dropped. During development, some ideas for some team-based player vs. monster vs. player type gameplay, but these werent pursued. 59 In 2017, it was stated that PvP would be added in a later patch. 14 As of August, 2018, this is doubtful8212the developers found that trying to balance PvP would adversely effect the PvE of the game, including item design. 60 Similarly to PvP, there was no serious talk about a hostility feature in the game, similar to Diablo II. 59 The class abilities of the game were designed before their backgrounds. 37 There was a fair amount of debate in Blizzard as to whether each class should have both genders available, or whether to stick with the single-gendered classes from the previous games. Adding more genders meant having to create custom models, more weapon design, more art, etc. Despite the cost however, Blizzard decided to go ahead with the dual gender option, as in the knowledge that gamers come from both genders, they wanted to make a choice available. However, genders do not affect a classs available abilities. 61 Ultimately, both genders were made available for each class. It was decided that the classes of Diablo III would be actual characters with backstories, rather than the classes of the previous games which were seen as archeatypes rather than actual individuals. 62 Initially, Blizzard did not intend to bring back any of the classes from the previous games, feeling that the other classes could not be improved on. With entirely new classes, Diablo III could stand on its own. The Barbarian was an exception to this, as it was felt that the class had a lot of room for development. As such, it is the only returning playable class from previous games. 63 Blizzard considered bringing back old classes for future expansions. 43 It was initially intended that the classes have a 7 skill limit. This was reduced to 6 during development. 64 The class design intended that there be 3-5 iconic skills for each class. 65 The games classes are reguarly played by the developers in order to gauge the games difficulty. This is cross-referenced with player feedback concerning balance, builds, and what monsters are killing them. 66 For Diablo III, it was deemed that explaining with mood is preferable to explaining with dialogue. The writers have to compromise when writing their story because it has to fit from a gameplay perspective and cant be too expensive, art-wise. 37 It was decided that Diablo III would employ dialogue rather than monologue for the conveyance of quest information. The backstories of the characters would be reflected through their art design, and the way they viewed the events of the story. 62 Chris Metzen worked on the plot. It was decided that the game would end the overall story that began in the first game, but not end the story of the setting itself. 67 Elements of the storyline were altered based on imput from the art and design teams. At least one third of the games story was rewritten at some point to account for these changes. 62 Effort was made to make the setting its own unique world rather than being derivative of Earth-history. This involved the lack of iconography with real-world sources (burning crosses, pentagrams, etc.) 68 Diablo III was going to have branching storylines. Leonard Boyarsky. the games lead world designer and co-creator of the Fallout series, believes that this was one of the reasons why Blizzard brought him onboard. However, he came to believe that player choice couldnt be factored into an ARPG, partly due to how quickly its story moves, but mainly because of the multiplayer aspect. Players would have had branching conversation choices and a corruption system would have seen players gain access to different conversation options as their characters fell from grace. However, the design team couldnt find a way to implement it due to the multiplayer issue. In the end, Boyarsky and the team decided to strip the games story down to a linear one, and one easily skippable at that. However, he reflected that the game came down too hard on players uninterested in the story, that the mechanics of the games original complexity hadnt been removed from what was now a linear story. 69 Skovos and Ureh were originally in the game but were cut due to their inability to fit in. 37 The original idea of Jay Wilson was to evolve the Diablo setting through Diablo IIIs story in such a manner that the series would be able to lead into an MMO game. This idea has since been dropped. 70 Critical Reception Diablo III had a positive reception from news sites, gaining normalized rankings of 87.64 and 88 on Metacritic and Gamesrankings respectively. 71 72 Criticisms included the use of the games DRM and the consequent server issues that stemmed from it, 73 along with the lack of a PvP mode. 74 The Auction House was a controversial addition. 75 Player Reception Honestly, I think that they did a lot of the things the best they could, it was a very different game than I would have created, the team and personalities, the people, the talent and all the design philosophies of the people that worked on it in Irvine, we called them Blizzard South, those people have their own style and the their own way they like to design. It was very, very different from the Blizzard North. Negative player reception to the game was noticable8212news sites made note of a flurry of 010 and 15 scores on Metacritic and Amazon respectively. 83 Forbes argued that the scores should not be taken as objective feedback, but were still a valid protest vote against the games DRM. 84 Error 37 (a notice that stemmed from connectivity issues) became an Internet meme. 85 David Brevik. the seriess creator, expressed a dim view on the game. He expressed the idea that Blizzard South did not have the same experience with the ARPG genre that Blizzard North did, that they had concentrated on elements that they were more interested in (e. g. story) that were not shared by Blizzard North. He was also critical of the games loot system, and reflected that some of the decision they have made are not the decisions I would make. 86 The poor player reception was noticed at Blizzard. Josh Mosqueira described Team 3s office as being akin to a funeral home due to the poor player feedback, even as the sales figures broke expectations. In a talk at the 2018 Game Developers Conference, Mosqueira described the following issues as being key to the poor reception: The beta had not gone on long enough to allow Blizzard to gain longterm feedback. Randomness is king was a poor idea, and sacrificed too much fun. They had tried too hard to make a sequel to Diablo II, rather than making Diablo III its own game. The drop rates were too low8212they had misjudged player psychology, beleiving that a hard search would be welcomed. 42 Diablo III sold 6.6 million copies within 2 days of launch8212figures that Blizzards sales team had initially expected within a year. 87 As of May 2017, Diablo III had been played by 14.5 million unique players, according to Blizzards released statistics. 88 As of June 2017, Diablo III and Reaper of Souls had combined sales worldwide of more than 20 million copies. 89Cabal Online 1.Our promise for Cabal Alz sending is 8 mins-24 hours. 2.After you pay, please contact with our online support. we will arrange a face to face trade with you in game. 3.If you any questions, you can see the FAQ first. If your questions are not included in FAQ page, you can contact us by any way listing on the site. 4.All virtual currency, powerleveling service we are selling is made by human hand. Possible account termination when using illegal leveling or illegally obtained gold Cabal Online is a free-of-charge, 3D massively-multiplayer online role-playing game (MMORPG), developed by South Korean company ESTsoft. Different versions of the game are available for specific countries or regions, published by various companies such as OGPlanet and Asiasoft. Although Cabal Online is free-of-charge, the game has a Cash Shop which allows players to purchase game enhancements and useful ingame items using real currency. The game takes place in a mythical world known as Nevareth, which was destroyed by an evil entity known as the CABAL. Out of the survivors, seven Masters rose up, each wielding the abilities of the Force Power. These masters taught the people, and Nevareth was rebuilt. Years later, the CABAL is plotting a return to power, and the characters of the game take up the role of heroes who battle the CABAL uprising and conspiracy. History Cabal Online was first released in South Korea in October 2005. The game was later released from closed beta testing in Europe in July 2006, and in December 2006 it was announnced that the game and all subsequent versions had become free-to-play. In North America, OGPlanet had picked up the license for the game and open beta testing began on February 1, 2008. It was also stated that the full release would most likely be by the end of February. On 28 February 2008, the game officially launched in North America, while open beta began in South-East Asia in March 2008. On 2009 Feburay the game launched its first open beta for Cabal Global (GSC). Like many MMORPGs, gameplay centers around killing monsters, doing quests and venturing into dungeons to obtain experience points (EXP) and Alz, the ingame currency (Alz means gold pieces). Players can band together to form a party, with a maximum of 7 characters. Extra Party Bonus is obtained by the members of the party, based on their contributions. Characters exist on servers, each with its own unique name (e. g. Mercury, Venus, Earth, Mars, Jupiter, Neptune). Though the North American version of the game only has 2 different servers, Mercury and Venus. However, players from different servers cannot interact with each other, and characters cannot be transferred between servers. In each server, players can create multiple characters (up to 6 per server per account). Every server has 20 channels, some with its own specifics. (e. g. Channel 20 is a War Channel - Players can PK freely through the channel). There are 4 Premium Channels (Special Channels only accessible when the premium is bought (Astral Points). There is a Trade channel (Special for Trading) and a Beginner Channel (For new starters). Each server offers the same ingame content, and is split into multiple channels, among which players are allowed to freely switch. There are specific channels for certain activities, like trading and conducting war. World A player going through the warp gate located in Bloody Ice. The world of Cabal Online is split into different zones or maps. New characters only have access to three of the available zones, but will gain access to more zones as they progress in the game. Each zone has a theme (e. g. desert, jungle and snow) and its own unique set of NPCs and monsters. In order to travel from one zone to another, players must go through the warp gate found in each zone. goldicq are offering cheapest Cabal Alz or Cabal Gold to our clients. Prices slashed 20 off and another Gold offered free with your order. Nowhere else can you find such a great sale Join us and get your Cabal Alz and Cabal Gold . Keep an eye on our special sale everyday :) Here is the best place for the Cabal players to buy your Cabal Alz amp Cabal Gold . We are the professional website for Cabal Alz amp Cabal Gold selling. We just offer the lowest price for Cabal Money and the best service, we are 247 online, if you have any problems with buying Cabal Gold . you can contact us anytime and we will try our best to solve your problems. Our slogan:Cheapest price, Fast delivery, Best service 1.Our promise for Cabal Online Gold, items, accounts sending is in 8 mins-24 hours. 2.Fill in your character name(in game name) and your contact way when you place an order. 3.After you pay, please contact with our online support . we will arrange a face to face trade with you or mail to you in game. 4.If you have any questions, you can see the FAQ first. If your questions are not included in FAQ page, just contact our live chat . Possible account termination when using illegal leveling or illegally obtained gold. Skype: goldicqteam (Customer Service,24 X 7 Online) Tel: 001(707) 304-5533 Sell to us Skype: Avoid cheated by fake Skype names, just click the Skype icon to send friend request instead of searching us on Skype. live:320173364 (24 X 7 Online) goldicq (full, please add the first one) (Be careful of scammers using fake skype names to cheat, please click here to see details.) QQWechat: 320173364
No comments:
Post a Comment