Wednesday 13 December 2017

Forex futures interaktywni brokerzy


Interaktywne dyskusje Brokerów nie handluję forex z IB (jeszcze), ale mogę ci powiedzieć o przyszłości i zapasach, które są A. Nie widzę dlaczego forex byłby inny. ich platforma jest trochę przestarzała, ale spełnia swoją rolę. ich prowizje są najlepsze w branży. Porównywałem IB, TradeStation i Ameritrade do konta, o którym wspomniałem w pierwszym poście wątku. Będę potrzebował głównie akcji i opcji, być może kontraktów terminowych w przyszłości, ale nie sądzę, że będę potrzebował handlu forex na to konto, ponieważ właściciele pieniędzy nie lubią idei wysokiego ryzyka, chcą pewnego rodzaju bezpiecznych inwestycji i handlu, to dlatego Na razie wykluczam kontrakty terminowe. Ameritrade jest świetna. Mam już z nimi konto, a ich akcje i opcje handlują znakomicie, obsługa klienta jest doskonała, a prowizje są w połowie (10,99 0,75 za kontrakt, zbyt wysoka w stosunku do IB, ale wiem, że firma i ja handlowaliśmy z nimi przed). Tradycja jest jedną z najlepszych, wiem. Ich prowizje są doskonałe, jeśli chodzi o akcje i opcje, a także futures. Idea uniwersalnego konta jest prawdziwą przewagą dla IB, dlatego o to pytam. Rozważam TradeStation mocno, tylko po to, aby dogadać się z jednym z najlepszych, chociaż wciąż jestem w fazie porównania. Jest jeszcze wiele rzeczy do porównania, wymogi dotyczące depozytów zabezpieczających dla transakcji na opcjach (to będzie prawdziwy wyróżnik), wykonanie, wykonanie telefonu i tak dalej. Prawdziwą rzeczą, której nie lubię w odniesieniu do IB, jest to, że mówią, że pobierają opłaty za zmianę lub anulowanie istniejącego zamówienia, nie rozumiem, dlaczego to robią, to ma być bezpłatny, robię to cały czas z ETrade, Nawet anulować zamówienie lub zmienić go 10 razy w mniej niż godzinę, bez problemów, bez opłat. Wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego są dokładnie takie same dla obu (opcji). czy szukasz opcji sprzedaży narafa, jeśli kupujesz tylko, nie ma marginesu. jeśli chodzi o anulowanie zamówień, to jest rzecz wymiany, a nie rzecz IB. zostaniesz obciążony, niezależnie od tego, gdzie handlujesz. zasada jest taka, że ​​możesz anulować 4 zamówienia na każde wykonane zamówienie lub coś w tym stylu, nie wiem na pewno. opłata za anulowanie to ból w dupie, to na pewno. jedną dużą zaletą, jaką IB ma ponad TS, jest odsetki od pieniędzy z depozytu zabezpieczającego. TS płaci jak 1, a IB płaci około LIBOR - 0,5 na swoim saldzie powyżej 10 tys. Ya Merlin, szukam wymagań dotyczących depozytu zabezpieczającego, ponieważ zamierzam uwzględnić sprzedaż nagich opcji dla tego konta. Oprócz sprzedaży nagich opcji, nie dbam o marżę, ponieważ nie kupuję zapasów na marży. Właściwie połączyłem kilka strategii dla tego konta, sprzedając nagie połączenia i kupy, a także długie pozycje zapasów zabezpieczone długimi opcjami sprzedaży na 1-letnie inwestycje czasowe i inne skomplikowane strategie opcji, które MUSZĄ wymagać niskich prowizji za opcje. Domyślam się, że wszyscy brokerzy akcji i opcji używają tej samej formuły depozytu zabezpieczającego (z niewielkimi zmianami) do sprzedaży nagich opcji, chociaż jestem naprawdę wkurzony na ETrade, ponieważ nie pozwalają na sprzedaż nagich połączeń, chyba że masz minimum 50 000 w kapitale. Kolejną rzeczą, która naprawdę jest do bani prawie wszystkich brokerów, jest to, że formuła, której używają, wygląda następująco (Premia Opcyjna (0,2 x Wartość Bazowa Rynku) - (Kwota OTM) x 100 lub Mnożnik, to jest formuła dla tylko jednej umowy, wtedy pomnóż przez liczbę umów, które chcesz sprzedać. Problem polega na tym, że prawie wszyscy brokerzy obliczają składkę jako ostatnią cenę sprzedaży opcji, której dotyczy dochodzenie, a nie faktyczną składkę, którą zamierzasz otrzymać. Na przykład wczoraj spotkałem się z odrzuconym nago sprzedaje z Etrade, ponieważ ostatni handel put był 1,85, choć oferta wynosiła 0,3, a próba 0,5. Nie byłem w stanie zainicjować 12 umów sprzedaży z tego powodu i byłem zmuszony sprzedać tylko 10. Zdali sobie sprawę, że mam dużo marginesu, aby otworzyć podwójną ilość z komfortem po 24 godzinach. To naprawdę jest do bani. Cóż, kwestia oprocentowania nie jest problemem, nie ma dla mnie znaczenia, ponieważ w większości nie będzie gotówki do zarabiania odsetek, prawie zawsze będzie związana na pozycjach. lol. Cóż, kwestia oprocentowania nie jest problemem, nie ma dla mnie znaczenia, ponieważ w większości nie będzie gotówki do zarabiania odsetek, prawie zawsze będzie związana na pozycjach. lol. jeśli sprzedajesz opcje, będziesz potrzebować ogromnej ilości gotówki na koncie jako marży. na tej gotówce, którą zarabiasz. robi wielką różnicę, obecnie około 4 rocznie. btw, nie mogę uwierzyć, że używasz Etrade i Ameritrade. ci faceci SUCK w porównaniu do IB i TS Relax i bądźcie szczęśliwi. jeśli sprzedajesz opcje, będziesz potrzebować ogromnej ilości gotówki na koncie jako marży. na tej gotówce, którą zarabiasz. robi wielką różnicę, obecnie około 4 rocznie. btw, nie mogę uwierzyć, że używasz Etrade i Ameritrade. ci faceci SUCK w porównaniu do IB i TS ETrade to najbardziej dranie, jakich kiedykolwiek widziałem w moim życiu w tym biznesie. Są w 100-tym razem, a to prawie jedyna zaleta, jaką mają, plus dobre wykonanie, które nie jest ostrze w dzisiejszym świecie high-tech. Używam Etrade, ponieważ byli najlepszym brokerem w sprzedaży detalicznej w 2001 roku i nie zawracałem sobie głowy ich zmianą ze względu na stabilność. Ich obsługa klienta jest najgorsza, jaką kiedykolwiek widziałem w jakiejkolwiek branży. Dostaję odpowiedzi na moje zapytania mailowe średnio po 4-5 dniach, a bingo, obsługa klienta, nie jest możliwa do bezpośredniego połączenia telefonicznego. Jeśli nie wybierzesz numeru bezpośredniego, a następnie numeru wewnętrznego Rep, i dokładnie wtedy, gdy powinien być przy biurku, nigdy nie porozmawiasz z kimś ludzkim. Raz zatrzymałem się na 10 minut (połączenie międzynarodowe kosztowało mnie ponad 10) za nic. To doprowadza mnie do szaleństwa, ponieważ mają one amerykański numer płatny i kolejny dla międzynarodowych klientów, więc to naprawdę jest do bani. O komisjach, to katastrofa. 20 na rundę za akcje, a 20 1,75 za kontrakt, co jest prawdziwym gównem. Płacę 40 w prowizji za rundę za sprzedanie 10 kontraktów o premię netto w wysokości 300, są one z pewnością przedłużeniem ALCapone. Ameritrade są z drugiej strony porządnymi facetami. Moje konto było -10 przez prawie 2 lata (tak to jest wezwanie do uzupełnienia depozytu o wartości 10), a konto jest nadal otwarte, nigdy nie wysłał mi prośby o wpłatę na pokrycie tej kwoty, ponieważ mam tam trzymane tam papiery wartościowe o zerowej wartości ( Enron jest jednym z nich). Oni naprawdę mają doskonałą obsługę klienta. Zostałem dopingowany, gdy otrzymałem odpowiedź na moje zapytanie mailowe w ciągu 24 godzin. Ich prowizje są o połowę niższe niż Etrade za wszystko. Właściwie byłem klientem Datek, dopóki Ameritrade nie kupiła całej firmy i moje konto zostało przeniesione. Przeniesienie było nawet nożem w kwestii masła. Nigdy nic nie zrobiłem, wszystko zostało zrobione automatycznie i profesjonalnie i bez jednego błędu. Ich streamer rynkowy jest jednym z najlepszych, jakie kiedykolwiek widziałem. Nie w przypadku wykresów, ale w przypadku zegarków na żywo. Widzisz stawkę i pytasz, ostatnią transakcję i wolumen, jakbyś siedział na podłodze, żył na pulpicie, więc jest to coś więcej niż świetne, możesz też dodawać opcje, aby przesłać na żywo obraz na swój ekran, a także całkiem nieźle i dostosowywalne. Jego wartość, ale właśnie odkryłem, że mają pewne akcje, które zmieniają się regularnie i mają więcej wymagań dotyczących depozytu. Nienawidzę tego i prawdopodobnie nie wybiorę ich, ponieważ nienawidzę uzyskać wezwania do uzupełnienia depozytu, ponieważ wysypiska postanowiły zmienić wymogi depozytu zabezpieczającego, kiedy spałem i bez powiadomienia mnie .. Merlin, dziękuję za twoje komentarze, ale pomyślałem, że powinienem skorygować te nieporozumienia o Ameritrade i daj prawidłowe postrzeganie ETrade Merlin Czytałem na innych forach, że obsługa klienta i przerwy w platformie są tym, na co wszyscy inni narzekają. Nigdy nie doświadczyłem awarii platformy. jednak nie mam platformy otwartej cały czas tak jak robię z TS. Używam IB jako mojego konta spekulacyjnego i otwieram platformę tylko wtedy, gdy muszę zawrzeć transakcję (może to być najwyżej cztery razy w tygodniu). Zasadniczo używam IB do realizacji zamówień, nic więcej. TS to mój koń pociągowy, którym jestem na co dzień, wykonuję swoje badania i handluję systemami mechanicznymi. co do obsługi klienta, nie wiem, bo nigdy nie skontaktowałem się z obsługą klienta. tam strona jest tak zapchana informacją, że zawsze tam znajduję swoje odpowiedzi. Ogólnie nie jestem typem faceta z obsługi klienta, ponieważ ludzie, którzy odbierają telefon w domach maklerskich, nie są ludźmi, których chcę otrzymywać od Relax i być szczęśliwi. Nigdy nie doświadczyłem awarii platformy. jednak nie mam platformy otwartej cały czas tak jak robię z TS. Używam IB jako mojego konta spekulacyjnego i otwieram platformę tylko wtedy, gdy muszę zawrzeć transakcję (może to być najwyżej cztery razy w tygodniu). Zasadniczo używam IB do realizacji zamówień, nic więcej. TS to mój koń pociągowy, którym jestem na co dzień, wykonuję swoje badania i handluję systemami mechanicznymi. co do obsługi klienta, nie wiem, bo nigdy nie skontaktowałem się z obsługą klienta. tam strona jest tak zapchana informacją, że zawsze tam znajduję swoje odpowiedzi. Ogólnie nie jestem typem faceta z obsługi klienta, ponieważ ludzie, którzy zbierają telefon w domach maklerskich, nie są ludźmi, od których chcę otrzymywać informacje. Cóż, to zostawia mnie z Trade Station. Właśnie przeglądałem ich stronę i oglądałem kilka tutoriali. Platforma wygląda świetnie, pełna funkcji, o których nikt by nie śnił. Nic dziwnego, że jesteście długo w posiadaniu Trade Station. Ci goście są naprawdę najlepsi na świecie, jak wszyscy mówią. Nic nie jest idealne, jak to mówią, ale przynajmniej znalazłem prawie wszystko, co muszę tam użyć, i to całkiem dla mnie. Jeśli chodzi o obsługę klienta, całkowicie się z tym zgadzam. Zwykle ten facet przez telefon nie jest w stanie pomóc w 90 przypadkach, ale czasami istnieją pewne głupie problemy, które ci faceci mogą pomóc naprawić. Przykładowo, raz elektronicznie dokonałem elektronicznego przelewu pieniędzy z mojej ETrade acocunt, a strona internetowa wykonała świetną robotę i poprawnie zidentyfikowała Bank za pomocą kodu Swift, ale kiedy zainicjowałem transfer, oświadczyła, że ​​przelewy elektroniczne do tego konkretnego banku są niedozwolone drogą elektroniczną. dlaczego coraz częściej nienawidzę ETrade. Interactive Brokers dla pośredników interaktywnych Spot Forex dla Spot Forex Zastanawiam się nad IB dla handlu na rynku Forex i mam kilka pytań dla tych, którzy handlują z nimi. 1. Używam wykresów zasięgu - czy mają one dane histologiczne na potrzeby wypełnienia zapasów? Jeśli tak, to ile dni 2. Czy ich dane dotyczące cen są wiarygodne - zwłaszcza o godzinie 8:30 czasu ET w USA i podczas ważnych wiadomości Czy istnieje zygzakowanie danych dotyczących cen? na wykresie w czasach dużej głośności 3. Podają, że ich spready są bardzo wąskie. Czy to prawda Jeśli korzystałeś z innych brokerów forex typu ECN, jak porównałbyś spready IB do swoich 4. Jakiekolwiek poważne problemy z poślizgiem. Minęło trochę czasu odkąd ostatnio sprzedałem spot forex przez IB, ale to było moje doświadczenie. 1. Nie, nie ma historycznych zapasów zapasowych i ich dane w czasie rzeczywistym są filtrowane w porównaniu do innych brokerów. Ponieważ dane giełdowe na rynku forex mogą się bardzo różnić w zależności od źródła, wolę pozostawić komputer włączony. Jeśli użyjesz Sierra Chart z IB, co polecam, wtedy dostaniesz 2 drugie zasypywanie z Sierra Chart, które jest wystarczająco dobre do wypełnienia wykresów dla dyskretnego handlu, ale nie jest dobre dla testów historycznych. 2. Nie do końca pewny, co masz na myśli przez to, ale jeśli jest zygzakowanie ceny, to będzie zygzakowanie ceny. 3. Spready i frytki są dobre w czasie NY godzin, spready są dobre, ale limity są nieco gorsze w godzinach londyńskich i nie mogę rozmawiać z azjatyckimi godzinami. Spready zwiększają się w godzinach poza godzinami i wiadomościach. Największą zaletą będzie, jeśli handlujesz z parami. 4. Możesz dostać poślizg z zamówieniami rynkowymi, ale w godzinach głównych nigdy nie uważałem tego za nadmierny. Dostajesz sporadyczne wtf. ale oczywiście taki jest charakter zamówień rynkowych. Kilka innych rzeczy. Po pierwsze, miałem bardzo częste i przerażające problemy z realizacją zamówień z NT i TWS, dlatego przestawiłem się na Sierra Chart. Może ktoś inny może mówić, czy to się poprawiło, czy nie w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Chociaż ma kilka fajnych funkcji, w zasadzie TWS to ogromny stos Java Poo, który zamierzasz wykorzystać do jedzenia. Po drugie, jeśli handlujesz parami innymi niż USD, po wyjściu z handlu Twoje pieniądze zostaną pozostawione w innej walucie podstawowej, np. transakcja audjpy spowoduje, że będziesz posiadać jena, więc będziesz musiał zapłacić dodatkowe prowizje i spready, aby przekonwertować je z powrotem do USD lub poddać się fluktuacjom tej waluty. To naprawdę denerwujące irytujące. Po trzecie, chyba że coś się zmieni, federalne traktowanie podatkowe transakcji walutowych różni się od kontraktów terminowych i są pewne wybory, które możesz potrzebować, więc odrób sobie z tego zadanie zanim zaczniesz handlować. Zasadniczo sprowadza się to do tego, czy nie ma ograniczeń dotyczących skalpowania. brak ograniczeń w transakcjach informacyjnych i nie trzeba się martwić o to, że zostaniesz przykuty przez Twój pośrednik, np. przestań polować, przeważaj nad brzydkimi danymi, prowizjami, problemami z NT i TWS. pos TWS i absurdalnie głupie wymogi przeliczania walut. Ostatnio edytowane przez vegasfoster 10 września 2017 o 11:09. Minęło trochę czasu odkąd ostatnio sprzedałem spot forex przez IB, ale to było moje doświadczenie. 1. Nie, nie ma historycznych zapasów zapasowych i ich dane w czasie rzeczywistym są filtrowane w porównaniu do innych brokerów. Ponieważ dane giełdowe na rynku forex mogą się bardzo różnić w zależności od źródła, wolę pozostawić komputer włączony. Jeśli użyjesz Sierra Chart z IB, co polecam, wtedy dostaniesz 2 drugie zasypywanie z Sierra Chart, które jest wystarczająco dobre do wypełnienia wykresów dla dyskretnego handlu, ale nie jest dobre dla testów historycznych. 2. Nie do końca pewny, co masz na myśli przez to, ale jeśli jest zygzakowanie ceny, to będzie zygzakowanie ceny. 3. Spready i frytki są dobre w czasie NY godzin, spready są dobre, ale limity są nieco gorsze w godzinach londyńskich i nie mogę rozmawiać z azjatyckimi godzinami. Spready zwiększają się w godzinach poza godzinami otwarcia i wiadomościach. Największą zaletą będzie, jeśli handlujesz z parami. 4. Możesz dostać poślizg z zamówieniami rynkowymi, ale w godzinach głównych nigdy nie uważałem tego za nadmierny. Dostajesz sporadyczne wtf. ale oczywiście taki jest charakter zamówień rynkowych. Kilka innych rzeczy. Po pierwsze, miałem bardzo częste i przerażające problemy z realizacją zamówień z NT i TWS, dlatego przestawiłem się na Sierra Chart. Może ktoś inny może mówić, czy to się poprawiło, czy nie w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Chociaż ma kilka fajnych funkcji, w zasadzie TWS to ogromny stos Java Poo, który zamierzasz wykorzystać do jedzenia. Po drugie, jeśli handlujesz parami innymi niż USD, po wyjściu z handlu Twoje pieniądze zostaną pozostawione w innej walucie podstawowej, np. transakcja audjpy spowoduje, że będziesz posiadać jena, więc będziesz musiał zapłacić dodatkowe prowizje i spready, aby przekonwertować je z powrotem do USD lub poddać się fluktuacjom tej waluty. To naprawdę denerwujące irytujące. Po trzecie, chyba że coś się zmieni, federalne traktowanie podatkowe transakcji walutowych różni się od kontraktów terminowych i są pewne wybory, które możesz potrzebować, więc odrób sobie z tego zadanie zanim zaczniesz handlować. Zasadniczo sprowadza się to do tego, czy nie ma ograniczeń dotyczących skalpowania. brak ograniczeń w transakcjach informacyjnych i nie trzeba się martwić o to, że zostaniesz przykuty przez Twój pośrednik, np. przestań polować, przeważaj nad brzydkimi danymi, prowizjami, problemami z NT i TWS. pos TWS i absurdalnie głupie wymogi przeliczania walut. Dzięki za twoją odpowiedź. W poprzednim poście umieściłem obraz zygzakowatej ceny, o której mówiłem. Kilkakrotnie zdarzyło się to już z kombinacją MB TradingNT, którą demonstrowałem. Jeśli rozumiem cię poprawnie, jeśli chcę uruchomić wykresy zasięgu za pomocą TWSNT, wtedy mogę przechwycić te dane w czasie rzeczywistym, a jeśli nie uruchomiłem komputera przez 1 godzinę. w ciągu dnia nie mogłem wyświetlać danych z tego przedziału czasu Jeśli chodzi o handel parami spoza USA i płacenie dodatkowych spreadów i prowizji za przeliczenie zagranicznej waluty bazowej z powrotem na USD, to po prostu sposób, w jaki IB obsługuje konwersję. W jaki sposób inni brokerzy dokonują konwersji zagranicznych? podstawowa waluta z powrotem w USD Jakie rodzaje problemów z realizacją częstego zlecenia miałyeś z TWSNT Czy te problemy zostały rozwiązane za pomocą Sierra Chart MB Trading jest absolutnie najgorszym brokerem zapewniającym spójne usługi. Rzut monetą, czy ich serwery padną codziennie, czy nie. Przez ostatnie sześć miesięcy nie sądzę, by minął tydzień bez ich technicznej przerwy w działaniu - bez względu na to, czy są to serwery wyceny, czy serwery zamówień, czy logują się do zarządzania kontem na swojej stronie internetowej lub aplikacji do handlu smartfonami, czy nawet raz, gdy cały ich telefon system nie był dostępny. I to tylko w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Handluję podczas sesji Asia amp London i mam 95 szans, że nie otrzymasz wsparcia telefonicznego w tych godzinach. I nie mówię o pozostaniu w zawieszeniu. Na telefony po prostu nikomu nie odpowiadają, po prostu dzwonią. Nawet otwarty czas w NY nie wynosi 100, aby zdobyć je, ponieważ są w Kalifornii i pracują nad czasem pacyficznym. Moje zalecenie pozostaje w piekle. Sprawdź LMAX, jeśli chcesz mieć dobrego brokera na forex. Właśnie dostałem w tym tygodniu e-mail od MB Trading, przepraszającego za awarię w ciągu tygodnia, ponieważ ich Telco złamało linię lub coś takiego. Eksperymentowałem z Forex z kontem testowym na żywo. Mój problem polega na tym, że czasami modyfikacja zlecenia trwała ponad 6 sekund, ale ja też regularnie widzę, że rynek przewyższa mój cel zysku o 4 lub 5 ticków i wrócę ponownie, a ja nigdy nie dostanę. Nigdy nie miałem tych złych doświadczeń z pośrednikami Intercarcove. Dla mnie jedyną wadą IB jest to, że nie robią mikro partii. choć można handlować EURUSD w 14 częściach. Sądzę też, że możesz robić ułamki w innych parach, ale będą je inaczej przekierowywać, a otrzymasz najgorsze spready. Ostatnio edytowane przez monpere 20 września 2017 o 03:47 PM. Rozwiązania Trading dla inwestorów i instytucji IB SM. InteractiveBrokers, IB Universal Account, Interactive Analytics, IB Options Analytics SM. IB SmartRouting SM. Portfolio Analyst TM i IB Trader Workstation SM to znaki usługowe i znaki handlowe Interactive Brokers LLC. Dokumentacja pomocnicza dotycząca wszelkich roszczeń i informacji statystycznych zostanie dostarczona na żądanie. Wszelkie wyświetlane symbole handlowe służą wyłącznie do celów ilustracyjnych i nie mają na celu przedstawiania zaleceń. Ryzyko utraty w handlu online akcji, opcji, kontraktów futures, rynku Forex, zagranicznych akcji i obligacji może być znaczne. Opcje nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj Charakterystykę i ryzyko standardowych opcji. Aby uzyskać kopię, odwiedź theoccaboutpublicationscharacter-risks. jsp. Przed dokonaniem transakcji klienci muszą zapoznać się z odpowiednimi oświadczeniami o ryzyku na naszej stronie z ostrzeżeniami i zastrzeżeniami - interactivebrokersdisclosure. Obroty na marży są przeznaczone wyłącznie dla wyrafinowanych inwestorów o wysokiej tolerancji na ryzyko. Możesz stracić więcej niż początkowa inwestycja. Aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące stawek pożyczek marginesowych, zobacz interaktywne zainteresowanie dziennikarzy. Futures bezpieczeństwa wiążą się z wysokim stopniem ryzyka i nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Kwota, którą możesz stracić, może być większa niż początkowa inwestycja. Przed przystąpieniem do handlu kontraktami terminowymi zabezpieczającymi należy zapoznać się z oświadczeniem o ryzyku dotyczącym zabezpieczeń. Aby uzyskać kopię odwiedź interactivebrokersdisclosure. Występuje znaczne ryzyko straty w obrocie dewizowym. Data rozliczenia transakcji walutowych może się różnić w zależności od różnic w strefach czasowych i dni wolnych od pracy. W przypadku handlu na rynkach walutowych może to wymagać pożyczenia środków na rozliczenie transakcji walutowych. Oprocentowanie pożyczonych środków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów transakcji na wielu rynkach. INTERACTIVE BROKERS ENTITIES INTERACTIVE BROKERS LLC jest członkiem NYSE - FINRA - SIPC i jest regulowana przez amerykańską Komisję Papierów Wartościowych i Giełd oraz Commodity Futures Trading Commission. Siedziba: One Pickwick Plaza, Greenwich, CT 06830 USA interaktywni maklerzy INTERAKTYWNI BROKERZY KANADA INC. Jest członkiem Kanadyjskiej Organizacji Regulacji Przemysłu Inwestycyjnego (IIROC) i Członka - Kanadyjskiego Funduszu Ochrony Inwestora. Know Your Advisor: Zobacz IIROC AdvisorReport. Obrót papierami wartościowymi i instrumentami pochodnymi może wiązać się z wysokim stopniem ryzyka, a inwestorzy powinni być przygotowani na ryzyko utraty całej inwestycji i utraty dalszych kwot. Interactive Brokers Canada Inc. jest dealerem wyłącznie wykonawczym i nie zapewnia doradztwa inwestycyjnego ani rekomendacji dotyczących zakupu lub sprzedaży papierów wartościowych lub instrumentów pochodnych. Zarejestrowane biuro: 1800 McGill College Avenue, Suite 2106, Montreal, Quebec, H3A 3J6, Kanada. interactivebrokers. ca INTERAKTYWNE BROKERS (INDIE) PVT. SP. Z O. O. jest członkiem NSE. BSE NSDL sebi. gov. in. Regn. Nr NSE: INBFE 231288037 (CMFOCD) BSE: INBFE 011288033 (CMFOCD) NSDL: IN-DP-NSDL-301-2008. CIN-U67120MH2007FTC170004. Zarejestrowane biuro: 502A, Times Square, Andheri Kurla Road, Andheri East, Mumbai 400059, Indie. Tel .: 91-22-61289888 Faks: 91-22-61289898 interactivebrokers. co. in INTERAKTYWNE BROKERZY PAPIERY WARTOŚCIOWE JAPONIA INC. 187 03-4588-9700 (830-1730) Siedziba: 4 piętro Tekko Kaikan, 3-2-10 Nihonbashi Kayabacho, Chuo-Ku, Tokio 103-0025 Japonia interactivebrokers. co. jp INTERAKTYWNE BROKERY HONG KONG LIMITED są regulowane przez Komisję Papierów Wartościowych i Kontraktów Terminowych Hongkongu i są członkami SEHK i HKFE. Zarejestrowane biuro: Suite 1512, Two Pacific Place, 88 Queensway, Admiralty, Hongkong SAR interactivebrokers. hk

No comments:

Post a Comment